دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۰۹:۲۴

دکتر نوروزی در دیدار با رئیس فدراسیون هندبال:

همچنان با همه توان در جهت ارائه بهترین خدمات به جامعه ورزش گام بر می‌داریم

رئیس فدراسیون هندبال

دکتر علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، با حضور در دفتر ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس این فدراسیون دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این دیدار دو طرف ضمن بررسی همکاری‌های مشترک صورت گرفته در سال گذشته بویژه در زمینه ساماندهی ورزشکاران و دیگر زمینه‌های کاری مشترک بر لزوم برنامه‌ریزی برای توسعه و تعمیق تعاملات در جهت افزایش جمعیت ورزشکاران سازمان یافته و فعالیت‌های آموزشی تاکید کردند.

دکتر نوروزی در این دیدار با اشاره به خدماتی که فدراسیون پزشکی ورزشی در سال گذشته به بخش‌های مختلف ورزش کشور از جمله تیم‌های ملی و فدراسیون‌های ورزشی ارائه نمود، تصریح کرد:  فدراسیون پزشکی ورزشی در سال جاری نیز با صلابت و همه توان در جهت ارائه بهترین خدمات به مجموعه ورزش کشور تلاش خواهد کرد چرا که این فدراسیون مامن ورزشکاران از قهرمانان و ملی پوشان تا ورزشکاران اقصی نقاط کشور است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در ابتدای این دیدار با گرامیداشت یاد و نام شهدای جنگ تحمیلی سوم بویژه شهدای ورزشکار، تجلیل از خانواده این عزیزان را از جمله اقدامات فرهنگی این فدراسیون برشمرد.

در این دیدار دکتر پاکدل نیز ضمن قدردانی از همراهی فدراسیون پزشکی ورزشی ابراز امیدواری کرد این همراهی و همکاری دو جانبه در سال جاری با قدرت بیشتری پیگیری شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.